Wiosna wśród roślin w przydomowym ogródku przedszkolnym.

Nasza przyrodnicza ścieżka edukacyjna pięknieje z dnia na dzień. Wymaga to sporej pracy ze strony niemalże wszystkich pracowników przedszkola. Wszystko po to, aby stworzyć dzieciom okazje do obcowania z przyrodą w praktycznym wymiarze. Pojawiły się nowe nasady w  tzw. przydomowym ogródku. Każda z grup zagospodarowywała swoją wydzieloną przestrzeń. Posiano marchewkę, pietruszkę , buraczki, posadzono flance różnorodnych ziół, a także truskawek, poziomek, pomidorów, papryki, zsadzono krzewy borówek i porzeczek. Rośliny jak na razie zdrowo rosną, opiekujemy się nimi, podlewamy, usuwamy chwasty. W części  ścieżki edukacyjnej, która wyróżnia  się nasadzeniami charakterystycznymi dla 4 pór roku pojawił się słonecznik, co zresztą wzbudziło radość i ciekawość dzieci.  Teraz jak tylko możemy dbamy o  rośliny, obserwujemy ich wzrost. Mamy nadzieję, że już niedługo ich posmakujemy. Dzieci z niecierpliwością czekają zwłaszcza na poziomki i truskawki. Niemałe zainteresowanie wzbudziły wiosenne zapachy ziół. Dzieci mogły tego samodzielnie doświadczyć. Niektórzy z powodzeniem rozpoznali mięte i melisę i wiedzieli do czego można je wykorzystać.