Kreatywne działania dzieci na terenie przyrodniczej ścieżki edukacyjnej.

Wiosna w rozkwicie, wszystko dookoła zielenieje i kwitnie. Dzieci wszystkimi zmysłami doświadczają kolorów i zapachów wiosny. Z ochotą odnajdują ciekawe egzemplarze roślin, nazywają je, poznają ich kolorystykę i budowę. Przyrodnicza ścieżka edukacyjna w tym zakresie dostarcza dzieciom mnóstwo możliwości. Tym razem dzieci otrzymały podziurkowaną tekturkę, na której narysowana było głowa lwa. Zadanie dzieci polegało  wypełnieniu  otworków różnorodnymi roślinami tak,  aby powstała oryginalna głowa lwa. Był to  proces przekształcania wyobraźni w rzeczywistość, dzieci okazały się bardzo kreatywne, rozwijały swoją wyobraźnię. Wszelkie twórcze działania sprzyjają dziecku w rozwoju jego potencjału, dzieci mają  wtedy możliwość wyrażania swojej indywidualności.